Yoko

All sides of Injection
It is currently 2025-12-29 00:36:21

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
PostPosted: 2004-11-05 14:06:51 
Offline

Joined: 2004-10-30 09:36:17
Posts: 5
Например, при в ходе в инжект, окружающие обьекты(а именно вендоры) ни ициниализированны, до тех пор, пока вендор не сдвинется с места(с другими пока не проверял). Есть ли возможность обновить обьекты инжекта без ожидания событии мира УО, инициирующих это обновление.

Код ищущий вендоров примерно такой:

std::vector<string> *World::find_vendors(int distance)
{
std::vector<string> *result = new std::vector<string>;
int pX=m_player->m_x;
int pY=m_player->m_y;
RECT r={pX-distance,pY-distance,pX+distance+1,pY+distance+1};
for(map_t::iterator i = m_map.begin(); i != m_map.end(); i++)
{
GameObject * obj = (*i).second;

if((obj->get_graphic() == 400 || obj->get_graphic() == 401) &&
obj->get_serial() != m_player->get_serial())
{
POINT p={obj->m_x,obj->m_y};
if(PtInRect(&r,p))
{
char s[8];
sprintf(s, "%d", obj->get_serial());
result->push_back(s);
}
}
}
return result;
}

P.S. Так же прийму во внимание скриптовый аналог данной операции, если она существует.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 2004-11-05 16:25:34 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 2004-04-03 16:49:38
Posts: 1964
либо ты играешь на RunUO, либо тебе поможет ,resend


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited