Yoko

All sides of Injection
It is currently 2018-05-27 17:32:42

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Errors & problems list
PostPosted: 2004-04-20 15:00:06 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: 2004-04-03 16:49:38
Posts: 1968
=======Launching problems / Проблемы запуска ============

The most common problems known are described there.
Здесь описаны самые часто возникащие проблемы.

1) ilpatch error ("Client not supported")
http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=74
_____________________________________________________

2) Error loading configuration file: line XXX: YYYY
If this error appear when you just clicked ilaunch.exe icon, probem in file ilaunch.xml. If you get this error after pressing Launch button, the problem in injection.xml.
Если ошибка появилась после нажатия на иконку ilaunch.exe, проблема в файле ilaunch.xml. Если ошибка появилась после нажатия кнопки Launch, проблема в injection.xml.
Open this file in notepad and look line number XXX.
Откройте файл в блокноте и посмотрите на строку XXX.

-a) YYY = not well-formed (invalid token)
The most often this means non-english characters in line number XXX. Configuration file must contain only english letters :( Fix this. Maybe path to UO or Injection contain such characters.
Чаще всего связано с русскими буквами в строке номер XXX. В файле конфигурации допустимы только английские :( Исправьте. Возможно путь к файлу или название шарда/клиента введено в этой строке по-русски.

-b) YYY = <other>
The most often this means Injection was interrupted last time saving configuration. So data written not full. If you can try to fix this manually, otherwise remove corrupted file and it will be recreated (settings lost).
Чаще всего свзяано с тем что инжект прервали во время записи конфигурации. Если получится попробуйте исправить испорченую запись вручную, если нет удалите файл чтобы он пересоздался (настройки будут потеряны).
_____________________________________________________

3) Сouldn't connect to Ultima Online. Please try again in a few moments.
Open in notepad login.cfg from UO folder. If login server data is not correct, set up properly Injection Launcher ( http://yoko.netroof.net/en_install.htm ). Otherwise maybe your shard down now. Try connect without injection.
Откройте блокнотом login.cfg из папки UO. Если данные сервера не правильные, настройте Injection Launcher ( http://yoko.netroof.net/install.htm ). Если же всё верно попробуйте зайти без инжекта, возможно просто упал шард.
_____________________________________________________

4) Verifying Account...
-a) Correct Encryption is not set (tab Main, top element). See also http://yoko.netroof.net/en_install.htm
Правильная кодировка не выбрана. (закладка Main, пункт Encryption вверху). См. так же http://yoko.netroof.net/install.htm
-b) Shard using protocol protection. Consult at your shard's forum if you can.
Шард использует защиту протокола. Узнайте на форуме своего шарда, если можете.
-c) Incorrect ilpatch.cfg changes. Неправильные изменения ilpatch.cfg.
http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=74
To check this, enable Verbose logging at Main tab. Try to log in. Then close client and open injection_log.txt. Seek for "-------------------- client". If after this other text then "First Login" written, you made wrong ilpatch changes.
Для проверки, включите Verbose в закладке Main. Пробуйт залогиниться. Затем закройте клиент и откройте injection_log.txt. Ищите текст "-------------------- client". Если после этого написано чтото отличное от "First Login", то сделаны неправильные ихменения ilpatch.
Solution 1) Download original unmodifyed client of version you need from third source.
Скачайте оригинальную неправленую версию клиента из другого источника.
Solution 2) Remove ilpatch.cfg or re-download it from site (included in DLL pack) and try again patching described there http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=74 (!! using method 1)
Удалите ilpatch.cfg или заново скачайте с сайта (включён в архив с DLL) и попробуйте пропатчить заново как написано тут http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=74 (!! используя метод 1)
_____________________________________________________
5) Your account credentials invalid ... (Incorrect login)
First check up can you enter without injection, then see problem 4)
Сперва проверьте можете ли вы зайти без инжекта, затем смотрите пролему 4)
_____________________________________________________
6) Entering Britannia...
This mostly may happend with newest clients (400, 401...) Check up that your client version is equal or lower then 400c ( http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=73 ). If this so enable Ignore Sockets option. If this wan't help try enable TUS bb-fix option.
В основном это может произойти с новыми клиентами (400, 401...) Проверьте что версия клиента равна или ниже чем 400c ( http://yoko.netroof.net/forum/viewtopic.php?t=73 ). Если это так, включите опцию Ignore Sockets. Если это не помогло попробуйте включить опцию TUS bb-fix.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited